اضافه کردن یک ستون در اکسل
روش های اضافه کردن یک ستون در اکسل
اضافه کردن یک ستون در اکسل یک کار ساده و سریع است. در زیر نحوه انجام این کار را بررسی میکنیم:
روش اول: استفاده از راستکلیک
- انتخاب ستون :
بر روی هدر ستونی که میخواهید ستون جدید کنار آن اضافه شود کلیک کنید - راست کلیک :
بر روی هدر ستون راستکلیک کنید - انتخاب گزینه Insert
در منوی باز شده، گزینه "Insert" را انتخاب کنید. این کار یک ستون جدید کنار ستون انتخاب شده اضافه میکند.
روش دوم : استفاده از منوی Home
- انتخاب ستون
بر روی هدر ستونی که میخواهید ستون جدید کنار آن اضافه شود کلیک کنید - انتقال به تب HOME
به تب "Home" در نوار ابزار بروید. - کلیک روی گزینه Insert
در گروه "Cells"، بر روی "Insert" کلیک کنید و گزینه "Insert Sheet Columns" را انتخاب کنید.

روش سوم : با استفاده از کلیدهای میانبر
- انتخاب ستون
بر روی هدر ستونی که میخواهید ستون جدید کنار آن اضافه شود کلیک کنید - استفاده از کلید های ترکیبی
کلیدهای Ctrl و + (علامت مثبت) را همزمان فشار دهید. این کار نیز یک ستون جدید کنار ستون انتخاب شده اضافه خواهد کرد